Druk met printing
Grafisch specialist Ed Cornelissen schrijft een artikel waarin hij in gaat op de kansen voor drukwerk-professionals in de huidige markt. Je leest het artikel hier.
Ontwikkelingen zoals digitalisering, een toename van verpakkings-, en signingdrukwerk, directe levering aan eindgebruikers, automatisering en schaalvergroting en samenwerking komen aan bod.
Ed bespreekt de indeling in verschillende productgroepen die je kunt maken als je vanuit de klant / eindgebruiker kijkt. Denk hierbij aan marketingdrukwerk, stationery, verpakkingen, etiketten, signing, boeken, tijdschriften en bijzonder drukwerk.
Afhankelijk van de klant en zijn portfolio kan je altijd drukwerk en printing leveren. Onberispelijke kwaliteit, snelle doorlooptijden en een hoge servicegraad zijn hierbij altijd belangrijk. Andere belangrijke aspecten zijn betrouwbaarheid, continuïteit, creativiteit, oplossingsgerichtheid en snelheid. Maar ook prijs, automatiseren van processen en meedenken zijn aspecten waar je het verschil kunt maken.
Lees het hele artikel hier. Wil je meedenken? Of ben je op zoek naar de beste specialisten? Neem contact met ons op en we helpen je graag verder.